ПРОПОНУЄМО МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС “ПРО АКТУАЛЬНЕ В МЕТОДИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ДУМКИ Й ПОРАДИ ЕКСПЕРТІВ”

ПРОПОНУЄМО МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС “ПРО АКТУАЛЬНЕ В МЕТОДИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ДУМКИ Й ПОРАДИ ЕКСПЕРТІВ”

У Медіатеці електронних засобів навчання www.nmcbook.com.ua, розділі “Електронні посібники та підручники” (підрозділ “Педагогіка”)  розміщено демонстраційну версію мультимедійного науково-методичного комплексу “Про актуальне в методичній діяльності: думки й поради експертів”. Для її перегляду натисніть “іконку”   (активний перший розділ). Для замовлення повної версії надішліть лист на електронну адресу nmcbook@ukr.net.

Про актуальне в методичній діяльності: думки й поради експертів : мультимедійний науково-методичний комплекс : авторський колектив / за наук. ред. проф. Т.М. Сорочан. – К., 2017.

У мультимедійному науково-методичному комплексі складні питання методичної діяльності автори-експерти (викладачі, аспіранти, методисти – слухачі курсів підвищення кваліфікації) аналітично викладають у форматі специфічного виду наукової роботи – експертизи. Полілогічна науково-методична взаємодія «запитання – відповідь або відповіді – аргумент – пропозиція – перспектива на майбутнє» дозволяє розширити проблемно-тематичний і комунікативно-прагматичний діапазон професійної комунікації, з урахуванням різних поглядів, підходів і позицій розглянути актуальні для науково-методичної діяльності проблеми, що потребують наукового й суспільного переосмислення, переоцінки, суспільної легітимації.

Комплекс створений за допомогою сучасного програмного забезпечення для розробки електронних освітніх ресурсів і представлений у форматі електронного посібника, який має гіперактивну структуру, за допомогою якої можна швидко перейти у відповідний розділ та віднайти потрібну інформацію з кольоровими графічними зображеннями (рисунками, схемами, таблицями тощо), гіперактивними посиланнями на рекомендовані джерела та інші корисні посилання на всесвітню мережу Internet.

Структура комплексу

  1. Теоретичні відомості:

РОЗДІЛ І. Методична діяльність: виклики, тенденції, акценти.

РОЗДІЛ ІІ. Особистість сучасного методиста: професія навчає вчитися впродовж життя.

РОЗДІЛ ІІІ. Партнерство і взаємодія в методичній діяльності.

РОЗДІЛ ІV. Методичний менеджмент.

РОЗДІЛ V. Новій школі – новий зміст методичної діяльності.

РОЗДІЛ VІ. Технології в професійній діяльності методиста.

РОЗДІЛ VII. Інформація – комунікація – діалог у професійній діяльності методиста.

РОЗДІЛ VІІІ. Учіння і розвиток педагога в освіті дорослих.

РОЗДІЛ ІХ. Із досвіду діяльності методичної служби.

  1. Перелік умовних позначень.
  2. Слово до читачів.
  3. Проспекція від експертів.
  4. Абетка сучасного методиста.
  5. Відомості про авторів.

 


Напишіть відгук

Show Buttons
Hide Buttons